Klubben

Jyllinge Løbeklub vil tiltrække og fastholde medlemmer gennem spændende og forskellige træninger med fokus på sundhed på en sjov og social måde!

Med 10 løbehold og to walk-hold har vi helt sikkert et hold, der tempomæssigt passer til dig.
Vi har fællestræning tre gange om ugen. Alle hold motionerer varierende distancer på de tre træningsdage, og altid med engagerede trænere og højt humør.

Under menupunktet Træning finder du yderligere information om hvornår vi træner, hvilke distancer vi tilbyder, samt hvem der er kontaktpersoner for de enkelte hold.

Mød op til en fællestræning på Spraglehøj idrætsanlæg på et af klubbens træningstidspunkter, så finder vi et hold, der passer til dig. Vær evt. med et par gange inden du tager stilling til medlemskab.

Prisen for 1 års medlemskab er kun 300, –

I klubben vægter vi det sociale højt og tilbyder derfor også mange arrangementer i løbet af året – så fælles deltagelse ved officielle løb, skovture, foredrag, fester mm

Vi motionerer med hinanden – ikke imod hinanden!

Jyllinge Løbeklub
Baunegårdsvej 80